lördag 16 november 2013

Dagens träningspass

Hej på er. Har nästan nyss kommit hem från en sjukt skönt intervall pass! Det var så skönt väder ute och jag var pigg så kände för ett intervall pass. Bra sällskap hade man också! Tack junice för att hakade på :)

Jag hade även med mig en av mina hundar så han också fick sig en "intervall" haha ;)
En lite läskig med kul sak som hände påvägen hem var att det stod ett rådjur vid cykelbanskanten, när det sprang över så blev min hund tokig och börja dra sig dit där den sprang... Han är inte alls stark men just då blev han jätte stark så jag kunde typ inte stoppa han så sprang efter med kopplet i handen och ner mot skogen ;) 
Haha ja... Lilla bebis hunden :*

Imorgon blir det också att ta en
 promenad.. Vet inte om jag ska gå eller köra intervaller... Vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!