tisdag 26 november 2013

god eftermiddag

....... på er. ........ på er.vad gör ni för kul? jag sitter i soffan med datorn och halv sneglar på någon film... :P haha sa så kommer jag inte att göra någonting idag och det kan man ju inte säga att jag har gjort heller... har bara legat å soffan och slumrat lite ibland... jätte skönt!
men idag så ska jag gå och lägga mig senast 21:00 för jag orkar nästan aldrig med skolan, eller så får jag huvudvärk... fast åker dock inte hem om jag känner att jag inte orkar. men då sitter man väl mest tyst och inte säger så mycket kanske...

VAD HÄNDER IMORGON?
imorgon så ska jag till skolan då, sen efter skolan så ska jag bli hämtad och då ska vi vidare till ishallen på brorsans träning... och ja... efter det så ska jag hem och träna i källaren och köra lite yoga. sen blir det ju att duscha och fixa naglarna kanske...? sen blir det att sova :) klockan kommer bli sent efter allt det så ja... låter som en kort dag kanske men är verkligen inte det.

men nu ska jag försöka fixa in lite bilder på datorn... ha det bra. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!