söndag 24 november 2013

now and tomorrow

hej på er. vad gör ni? jag sitter i soffan och kollar på"montazami med vänner"
tycker det är ganska bra iallafall :)

vad händer ikväll?
ja, jag ska snart åka toast, mmmm gott! efter det så ska jag placera mig i soffan och vänta på att "partaj och cafe bärs" älskar att kolla på det och det blir ju mer "roligare" för då tänker jag inte på att det är skola imorgon... hehe ganska smart kanske ;) no söndagsångest här!
ja.. efter det så blir det väl att slöa på soffan en lite stund till innan jag kryper ner i min säng:)

vad händer imorgon?
ja, imorgon blir det skola som vanligt, sen slutar vi ju kl 15:30 och då ska jag åka med brorsans på hans hockey träning. den slutar väl någon gång på kvällen så kommer då inte hinna med mitt intervall pass... :( känns inte sådär jätte kul heller om man skulle dra ut direkt när man kommer hem för då är det ju kalt och mörkt ute och det gillas inte av mig alls!
så det får nog bli att jag tar mig ner mot mitt lilla gym i källaren och kör på tränings cykeln och roddmaskinen.. och efter det lite yoga :)
sen blir det att ta ett varmt och skönt bad med bad bomber och lite plugg på det :)

yes det var lite såhär diskret info om kvällen och imorgon.. är så svårt för när jag inte har wifi elle 4G så brukar det inte funka att lägga upp inlägg... så kände att jag ger er lite info om dagen imorgon ifall om det inte blir så mycket bloggning :)
ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!