lördag 23 november 2013

Igår

Ja som ni har märkt så bloggade jag inte igår... och det var väl självklart då jag hade saker att blogga om... så får väl skriva det nu då :)

Igår efter skolan så åkte jag och junice till elin för att ha en filmkväll :)
Vi kollade då på filmer, färgade mitt hår,  käka gott och hade sjukt kul!
Hoppas det blir en såhär kul kväll snart igen!
Vi åkte hem dagen efter som nu är idag då... var verkligen jätte trött på morgonen för vi va vakna till 3 ungefär och jag vaknade kl 7 på morgonen... så ja, trött var man. O inte hjälpte det att jag var tvungen att färga om mitt hår IGEN för det var helt orange... haha
Men resultatet blev guld brun så är nöjd nu!
Sen runt 1 åkte vi hem :)

Ja... det här var vad jag hade att säga om gårdagen :) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!