söndag 17 november 2013

Kvällen

Nu sitter jag i soffan och kollar på partaj, sen blir det café bärs :) 
Är ganska skönt att sitta och kolla på lite roligt på tv nu när det är söndag och man vet att det är skola imorgon... Haha
Gillar inte alls att gå upp tidigt på morgonen... Och speciellt inte om man har sovit dåligt under natten. Det är bland det värsta som finns! Då brukar man ju även blir lite grinig mot sina polare och det kan ge konsekvenser... Man kan missuppfatta varandra då också... Och så vill man ju inte ha det! :) 
Man får väl bara hoppas på att man sover bra inatt nu då :)

Imorgon slutar vi 15:30 så då ska jag hem och plugga no eftersom jag låg lite efter med det i 8an... Efter det ska jag ut och kö intervall ca 1 timme. Sen så blir det väl att göra sig iordning för kvällen och kanske plugga lite till :) alltid skönt när man blir klar med skola grejer så slipper man ligga efter... Det drar bara på engeri. 
Ja... Men det var väl lite info om morgon dagen. 
Justja... Klickade hem ett nytt batteri till min samsung galaxy s4 eftersom mitt batteri är halvt trasig... Så nu får man hoppas på att jag kan börja använda den istället för pappas iPhone 4! 
Så det känns bra :) 

Men nu ska jag fortsätta att kolla på partaj, gör ni också det?:) 
Ha det bra så hörs vi imorgon. Puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!