lördag 9 november 2013

Lördagsmys

Hej. Vet att jag inte har bloggat på ett bra tag nu... Men jag kan aldrig bestämma mig om jag ska vara kvar på den här bloggen eller på den andra... 
Har blivit attjag bara har bloggat på den andra för lixom... Det är där jag alltid har bloggat och så men jag känner ändå att jag vill börja blogga här...! 
Aja... Men får väl ha två bloggar nu ett tag till och se sen hur det bli, om jag har bestämt mig eller inte... 

Men sitter iallafall nu i soffan och har nyss mysigt med mitt lilla marsvin Liza :) var ganska länge sen jag mös med henne nu... eftersom mina hundar är så intresserade av vem hon är så går det knappt att ha henne uppe förrän dom kommer och ska lukta på henne... Och då blir lilla strumpan så rädd så. Men nu är hundarna vid pappa och då passade jag på att mysa med henne :) 

Blir snart att äta grillad kyckling med klyftpotatis :D Gud så gott det ska bli! 
Ha en bra lördag så hörs vi! Puss:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!