tisdag 19 november 2013

Today

Förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen... Men jag har inte haft tid... Varit i skolan och på stan så fans inte så mycket tid som sagt.
Men skolan har iallafall gått bra idag, alltid tråkigt men det får man leva med :) 
Men stan slog allt!!!
Direkt efter skolan så drog jag O mina fina vänner in till stan och bokade tid tills imorgon :D hihi längtar!
Sen blev det bara att vi gled runt på stan :) haha inte så märkvärdigt men kul var det!

Och nu så ligger jag här i sängen och försöker få tag på Elin som inte svarar mig... Är nemligen så att hon ska sova hos mig imorgon och va med mig när jag tar hål i tungan, sen på torsdag så har vi studiedag så då ska vi till Borlänge och köpa träningsbyxor :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!