torsdag 28 november 2013

Torsdag

Godkväll på er. Hur är det? Med mig är det bra!  Jag har nästan nyss kommit ut ur duschen. Så nu är man ren :)
Idag så var jag såklart i skolan och så... ja åh vi skullr göra en uppvisning på våran dans som vi gjort i skolan på idrotten och dem jag var med fick ett B på den dansen! :D glad tjej!
Haha iallafall så var jag då i skolan som vanligt.  Har bara svenska (det spår vi har) och idrott på torsdagar så det är skönt! Slutar 13:50 så därför :)
Efter skolan idag så åkte jag in med några polers till stan och var där till ca 15:30. Sen åkte vi hem :)
Vi gjorde inte så mycket... kollade runt bara :)

När jag kom hem så la jag mig på soffan med lite mat och kollade på smurfarna som precis hade börjat ;) haha

Så ja... har inte varit någon speciel anstränd dag idag om jag säger så... :)

Nu ska jag ta fram lite kläder till imorgon :) (kommer komma upp i nästa inlägg)
Sen ska jag nog bara ta det lugnt... kolla tv kanske :)

(Internet puss)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!