måndag 23 december 2013

Helgen


Sådär... nysa spelat klart bingolotto med familjen. Det gick inge vidare... vann ingenting... som vanligt... haha!
Som jag sa så skulle jag berätta om helgen. Så gör det nu innan sovdags.

Helgen har varit bra. Har sovit hos alexandra från fredag tills idag.
Vi har varit och hämtat en hundvalp och shoppat i borlänge. Har varit schyst! 
Hundvalpen dom köpte var såååååå söt så aa fy!
En liten schäfer hund. Hihi

Ni kanske undrar vad jag köpte i borlänge? 

Kolla här!

Skrubb: 20 kr
Hundben: 10 kr st
Kattgodis: 10 kr
Saltsten: 10 kr
Hårfärg: 30 kr
Skor: 199 kr
Raingard protector: 50 kr
Hello kitty våtservetter: 2 för 30 kr
Krydda: 11.90 kr                                        schampo och balsam: 2 för 30 kr                  Ansiktsmask: 10 kr                                    Parfym: 40 kr styck                        Hundhalsbans: 69 kr


Det var det jag köpte i borlänge :)

Det är såhär att jag har även fått hem mina sminkborstar som jag beställde. så bild på dom får ni.
Och självklart en bild på gulliga hunden!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!