onsdag 25 december 2013

Julklapparna

Nu blir det julklappsvisning ;)
Är verkligen jätte nöjd med mina julklappar. Och det bästa var att jag fick allt jag önskade mig! :D
Va tycker ni? Visst är det väl sjukt kul att få det man önskar sig? ;) jag ÄLSKAR det!  På julafton så väckte mamma mig runt 7 tiden på morgonen... då åkte vi och hämtade mitt smink hos alexandra som jag hade glömt dagen innan. Måste ju piffa till sig lite extra på julafton ;)
Lite senare runt 10 så började vi fixa lite tills vi skulle äta och så.
Men innan maten så bestämde vi att  öppna våra julklappar... och alla blev glada och nöjda med alla fina presenter vi fått :)
När alla var mätta och belåtna så satt vi oss i vardagsrummet och kolla lite tv.
Alla väntade på att kalle anka  skulle börja. 
Men för att jag skulle fördröja tiden lite så tog jag med mig hunden till min säng och vi la oss och lyssna på musik. MEN tror ni inte att man lyckades somna? Haha jo...
Och hade tydligen blivit väckt och syrran hade sagt att det var kalle anka... men det har jag inge minne av...
Jag sov väl vidare... blev sedan väckt av syrran igen då hon sa att vi skulle ner till farmor...
Jag var ju helt nyvaken och så... så jag stannade hemma en stund för att vakna till lite...
Gick såklart ner till dem och umgicks :)
Fick fina presenter av fammo o sven. Tack så mycket!
Vi var där nere till ca 21:30... sen gick vi hem och la oss på soffan och vilade.
Sen blev det att dra sig till sängs :)

Ja... det här var min lilla julafton.
Tack alla för alla fina presenter jag fått! Är verkligen tacksam! Tack tack tack! <3
Hoppas ni alla också har fått det ni velat ha, och hoppas ni har haft en bra julafton!

Nu kommer lite bilder! Puss

Farmor o sven: oliv oljor, oliv deodorant o mjukisskor.

Mamma och pappa: locktong, torrschampo, vantar till mobilskärmen och pengar.

Syrran: en mp3.

Mormor: paradis ask, viener nougat, två triss och pengar.

TACK FÖR ALLTING!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!