måndag 9 december 2013

Underbar dag

Ja ni läste rätt! Idag har det verkligen varit en underbar dag!
Skolan har gått perfekt, speciellt matten för den gick verkligen sjukt bra idag!
Blir så glad när det går bra på matten och engelskan för det är dem sakerna jag måste ha betyg i! Så när det går bra blir jag bara mer taggad :)

Det bästa på hela dagen idag var när jag följde med julia till stallet och red på den hästen hon är medryttare på!
Det var nämligen så att hon skulle ta hand om två hästar idag... hennes och en annan häst. 
Så vem ställer inte upp? ;)
Jag kan ju säga att jag verkligen inte ångrade mig! Det var verkligen sjukt kul att rida han... fast han skulle testa mig och göra lite konstigheter... men är van så :)
Ni kanske inte visste det men jag har ridit i år o dagar... hehe
Har haft en häst faktist... eller lånade han av min pappas släkting i ett år...
Och det kan va det underbaraste året jag haft!
Men när vi skulle lämna tillbaka min lilla sabals så blev det bara så jobbigt... och saknar han idag fast det var 4 år sen...

Så ja nu känner jag bara att jag vill ha en häst som jag kan hjälpa till med... rida och allt sånt... skulle vara så grymt kul att rida igen! Underbart! <3

(Den mörka red jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!