tisdag 4 februari 2014

50 saker ni kanske inte visste om mig

Ja då kommer det :)

1: mitt riktiga namn är cecilia
2: jag fyller år på torsdag :D
3: min familj består av 6 st
4: jag har linser istället för glasögon
5: jag sover med 7 st kuddar
6: jag har 7 st djur
7: jag har en 1,20 m säng ;)
8: jag heter moa i mellan namn
9: jag sover alltid med tv eller film på
10: mitt senaste förhållande hade jag för ca 1 år sen
11: jag har st 39/40 på skor
12: är 1,70 lång
13: älskar mjukis kläder
14: jag vill gå inriktning handels
15: jag bor i ludvika (utanför i en by)
16: jag HATAR ormar
17: jag har haft en häst på foder i ett år
18: jag vill åka till usa
19: förut hade jag mycket problem med min migrän
20: jag vill göra ögonfransförlängning
21: jag älskar att sjunga
22: jag älskar att spela instrument mest piano
23: jag bor vid typ en skog
24: jag älskar frukt, bär och grönsaker!
25: jag hatar falska människor
26: jag skulle vilja börja med youtube men har för dåligt självförtroende, så bloggningen räcker för mig just nu
27: älskar att sminka mig men blir aldrig som jag vill
28: jag älskar hollister
29: hatar när folk påpekar vad man gillar för tex musik och sånt
30: första gången jag åkte utomlands var till tunisien (Afrika)
31: jag har svårt att bli brun :(
32: jag har vrupat med min moppe ca 3 gånger
33: jag saknar min kompis förra hästar (Basse & fiona)
32: jag har varit i grekland 5 gånger ( på samma ställe)
33: min dröm är att flytta till usa och leva mitt liv där
34: jag vill ha långt hår! Inte behöva använda löshår
35: min orginala hårfärg är askblond
36: jag älskar pasta
37: jag har ett stort intresse av bilar o alla fordon (att köra dem)
38: jag ska gå ner i vikt
39: jag har blivit mobbad
40: mina släktingar är huvudpersonerna i filmen "jag saknar dig"
41: jag har varit drunk en gång
42: jag älskar myskvällar tex framför en eld med någon man kanske gillar... sitta o prata... hihi
43: är inte den personen som kollar på så mycket nya filmer, håller mig till dem svenska filmerna vilket det är dem jag gillar mest
44: jag har hål i naveln, öronen och tungan
45: mina kompisar är ju bara för bra
46: hatar nät mobbning!!!
47: förut åt jag ipren varje dag fast jag inte hade ont någonstans
48: jag önskar att jag hade bättre självförtroende & bättre självkänsla
49: jag uppskattar ni som skriver så snälla saker på min mail o kik o sånt! Söta är ni!
50: MIN FAMILJ ÄR MITT ALLT! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!