torsdag 13 mars 2014

Bra dag

Hej på er.
Dagen idag har varit helt okej, varit ganska bra i skolan och allt, och inte nog med att vädret är bra :D nu är nog våren här!
Hur är det där ni bor? Är det också vårigt?
Jag sitter iallafall i björbo nu och kollar på äldsta brorsans hockeyträning, är ganska kallt men jag överlever :)
O ja, när vi va påväg till björbo så mötte vi en bil som körde över på varan sida lite och seriöst, mitt hjärta stannade några slag!  Fy va hemskt läskigt det var!
Tur det gick bra iallafall.
Vi blir nog här till ca 19:30 så då kommer jag missa farmen för det tar ca 40-45 min att åka så ja... Men det är tur att det går repris samma dag fast 23:00, lite sent för min del men måste se vem som blir andra kämpe :)
Ska ni också kolla på farmen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!