torsdag 17 april 2014

17 april

Godmorgon på er.
Dagen idag vet jag inte vad som bjuds på?
Kanske blir att åka till stallet, får se vad som händer. Man kan ju hoppas :)
Men en sak jag vet att jag ska göra är att städa rummet!
Min snälla mamma städade det för ett tag sen men ja... ni behöver inte ens fråga hur det ser ut nu... haha
så iallafall det, blir nog att göra ett träningspass i skogen också, och kanske stallet då.

Var inne igår en sväng på fyndiq hemsidan och kikade runt lite, såg en häftig sak som jag funderar att köpa på och som verkligen skulle behövas!
Det är en laddare som man laddar upp och sen om man har dåligt med batteri i sin mobil eller surfplatta så koplar man bara in sin mobil sladd i laddaren o i mobilen och vipps, så laddar mobilen :D
Smart va?
Så det är väl ingen onärdig sak att köpa?
Behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!