tisdag 29 april 2014

Godkväll

Godkväll på er. 
Som ni märker så har jag inte gott och lagt mig än... Är inte ett dugg trött och det är faktiskt sista dagen imorgon så då gör det inget om man är vaken en stund till :)
Och eftersom vi går bara imorgon och är lediga tills på tisdag så har jag mer tid till att blogga. Kommer bland annat blogga om mina betyg och vilken linje jag sökt och sånt. Så det kommer dyka upp någon gång.
Sen kommer det komma upp mer saker från polyvore för det har jag märkt att ni gillar, super!
Och det är super kul att göra olika outfits, ni borde testa! 
Ladda bara ner "polyvore" på din mobil och gör ett konto, helt gratis! 
Sen börjar du göra outfits eller vad man vill, rekommenderar verkligen det :)

Och om ni vill så kan ni följa mig där genom att söka på "ceccysblogg" så kommer jag upp :) 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!