måndag 28 april 2014

Godnatt & dagen imorgon

Godkväll på er.
Vad gör ni?
Jag ligger i min säng och kollar på "biggest loser" har följt det programmet så länge jag kan minnas faktiskt, är ett av mina favorit serier på tv. Tycker man får mycket tips själv och så ser man människor som vågar, tror och vill. Det är stort. Så får dom väldens bästa hjälp av super bra tränare och ja allt.

Imorgon så blir det en hel dag i stallet, kommer ta hand om lilla Eddie själv i några dagar nu pga ägaren ska bort, så jag är exalterad på dom här dagarna :)
Kommer även ta insläpp så det ska också bli kul. Tror det var ett utsläpp också... Så får väl se :) 
Så som sagt så kommer jag vara i stallet hela dagen imorgon och det menas ju med att jag kommer fixa allt åt han och mortionera han. Kommer nog ta en lugn och fin promenad, ta många fina bilder.
Så imorgon bitti blir det att gå upp tidigt och packa o sånt. Har även bestämt mig för att börja gå upp vid 05:00 - 05:30
Så jag hinner fixa allt och inte behöva stressa på morgonen för det HATAR jag!
Vill ha en lugn morgon och få njuta in den morgonen ordentligt.
När går ni upp på morgonen?

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!