fredag 18 april 2014

questions

sådär nu är klockan runt 9 och jag har precis duschat. tog en varm och skön dusch, super skönt!
så nu är jag varm i kroppen och riktigt trött, så för att göra det enkelt för oss alla, menat på mig och er så tänkte jag svara på några frågor jag fått av er och lite blandat som tex jag kommit på själv :)



Hur länge har du ridit? ca 5-6 år tror jag...
vilken/vilka är din favvo färg? blå, rosa, lila och dom valiga
 vilken årstid gillar du mest? sommar ofc!
 hur många är ni i din familj? 6 st
vilken är din bästa vän? många... säger inte "den är MEST min bf"
 vilken är din favvo mat? hmm... subway
favvo dricka? coca cola
 färg på ögonen? blåa
 hur lång är du? har du en ipad? yes, ipad 3 vit
 vad gillar du att göra på fritiden? va med kompisar och nu när jag är medryttare så såklart eddie <3
var har du piercingar? öronen, naveln och tungan
varför börja du blogga? jag börja blogga för jag har alltid gillat att skriva ut vad jag gillar och tycker och tänker och sånt, tycker om att dela med mig av mitt liv med andra. är en tjej som vill dela mitt liv med andra.
jag börja även blogga för att jag såg många som bloggade och så fick man inspiration  dom om ja... hur man kunde göra sin inlägg och planera lite och sån, så det var väl det första jag tänkte på innan jag började.
jag var även inne på att börja med youtube när jag gick i 6an, men när jag börjat planera på sommarlovet och precis skulle börja så blev det problem i skolan... asså i 7an så det gjorde att mitt självförtroende skänktes så jag inte vågade... så blogga var det ända jag vågade om man säger så.
och nu känner jag att det skulle va lite roligt om jag gjorde några videos då och då kanske... till en mjukstart, tex när någonting stort har hänt... ha märkt  det för å vill man liksom bara sitta och prata ut om det istället för att skriva en roman... som jag gjorde nu ;) hehe 
så ja... det är varför jag började o så. 
hoppas ni gillade det här inlägget :) 
kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!