måndag 20 oktober 2014

first day...

idag var det då min första dag på praktiken.
skulle nog ha varit helt ok... men var tyvärr inte där pga migräm... :( mår så dåligt över att ha det! sjuuukt!
men det är iallafall en administrations praktik vecka så det menas väl med pappersarbete och sådant liknande.
så det är det jag kommer fiffla med den här veckan i guess.
då resonerar jag på fredag vilket av handels eller administrations praktiken som gick bäst och vad jag
tyckte mest om att göra. vet inte ens själv än så länge ;) hehe


nu sitter jag iallfall i min underbara säng och lyssnar på musik och dricker en
varm kopp te med hallonsmak. så himla god!
men jag får njuta så länge det går för snart måste jag börja plugga till matteprovet
som är efter höstlovet... finns ju alltid den där NEJ knappen i sig som man mer än gärna trycker på när det
kommer till att plugga.
får se till att inte trycka in den knappen, skulle ju kanske inte vara sååå bra ;) eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!