onsdag 29 oktober 2014

girls night

dagen idag har hittills varit ganska tråkig... eller kanske ska säga lång tråkig.
vaknade tidigt och det gillas ju inte så ofta...
sen har jag pappa och syrran kollat på "the walking dead" blir ju fan lite skraj ibland! men en toppen serie.
vid kl 4/5 så åker jag, mamma och syrran till moster. tror vi skulle käka nå gott och ta med dit. mums!
mina brorsor är just nu i Stockholm med mormor. dom ska åka med en sådan där stor båt som går till typ Finland. dom sover kvar på båten en natt så blir en tjej dag idag :)

efter vi har varit hos moster så ska jag hem till finaste Maja och tillbringa natten där. var typ 2 veckor sen vi träffades. känns som 2 år...! Så kul ska det blir! min lilla filur <3

nu blir det att packa packa packa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!