måndag 20 oktober 2014

Im back!

äntligen är jag tillbaka!
som jag skrev för ca 2 veckor sen så har jag inget internet... och sant. har inte haft internet hemma på 2 veckor.
så jag kände att istället för att bloggen sak bli uppdaterad typ 1 gång varannan dag så tog jag helt enkelt en paus
från bloggande i 2 hela veckor.
vad har hänt de här 2 veckorna då?
helt ärligt så har det inte hänt någonting speciellt. jag har gått i skolan, tagit det lugnt, det enda jag har gjort.
eller jo, en sak har hänt... jag har börjat planera min träning igen.
jag började träna för ett tag sen, men slutade. fråga mig inte varför för det vet jag inte ens själv.
men känner nu att jag mår inte bra själv av att ha det såhär så jag måste göra någonting åt det.

but lets talk about some funny stuff ;)
den 20 onde så ska jag ha praktik i en hel vecka igen. var för 2 veckor sen på dollarstore på praktik. men nu ska jag
vara på stadshuset med min kompis junice.
då vi har adminstrations praktik. kul o prova på det med.
sen på fredag om en vecka så går jag på HÖSTLOV! det ska bli riktigt skönt att vara ledig! känner verligen att det behövs,
sova ut riktigt ordentligt ;) hehe
när har ni höstlov?

nu blir det iallafall att planera in många inlägg, måste ju ta ifatt det jag missat som man säger :)
haaaaaade så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!