lördag 25 oktober 2014

KRISTIAN TÄLJEBLAD ÄR MED...

såg värsta coola saken igår... och jag håller fortfarande på att dö!
ni som kollar på paradise hotel vet då vem kristian täljeblad är? ;)
omg!
filmen jag saknar dig spelas utav mina släktingar, alltså huvudpersonerna.
och kan ni bara gissa???
KRISTIAN ÄR MED I DEN FILMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asså jag dööööööööööör!
har alltid gillar den jävla människan!! alltid alltid alltid! och nu ser man att han är med i den? asså NEEEJ!
ni vet känslan när man tycker att någon är så sjukt jävla snygg! och man vill bara ha den personen?
omg! tänk då att man får redan på efter ett bra tag att han har spelat in en film med en släktingar?
alltså förstår ni hur sjukt jävla glad och chockad jag är???
jag kommer nog dö snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!