söndag 9 november 2014

back in the buildings

hej på er ja nu var det ett bra tag sen vi sågs här. kommer inte säga varför för det är inget så speciellt. kommer bara säga att Im back in the buildings! sitter nu i mitt ommöblerade rum och dricker vaniljte. inte den bästa smaken om jag får säga det själv, men det duger. men som sagt så kommer ju alltid hallonte före ALLT te ;) imorgon är det en ny vecka, vilket innebär med att man ska göra så mycket saker nu på söndagen. duscha, välja kläder, tänka ut en frisyr, tänka ut smink, plugga till ev prov och bara ha en jävla ångest för hur den här veckan kommer bli. bra eller dålig? ja, det brukar visa sig. men just den här veckan så hoppas jag mycket på. ska göra lite extra saker med skolan och även på fritiden. men mer om det kommer ;) när vi ändå är inne på det där med ångest så kan jag ju berätta att imorgon så har jag matteprov. har pluggat sönder min hjärna! så nu jävla ska jag ta hem det här! annars får man plugga mer timmar än vad man gjort! #ordfrånminlärare imorgon blir det även en hel del träning för min och syrrans del, ska ta en springtur med syster när jag kommer hem från skolan imorgon. åter igen, det här funkar ju inte...! men guys, nu ska jag fortsätta med att plugga till det där förbaskade provet... men ha en förjävla skön fortsatt söndagskväll och ni... ha inte en sådan stor ångest... take the pain! ps, lite ny design på bloggen... om ni missat. inte så stor change

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!