söndag 9 november 2014

inne & ute listan

INNE! 1: LÅNGA CARDIGANS! Det är verkligen någonting som är inne just nu. speciellt nu på hösten. snyggt att bara ha till tex ett par svarta jeans eller ett par slitna boyfriend jeans. passar till allting! tänker er, en myskväll hemma med tex pojkvän eller flickvän och ha en mysig stor cardigan och linda in sig i. det vore inte helt fel! det som är bra är att det finns i alla möjliga färger, då kan man ju alltid köpa lite olika färger ;)
2: STORA MUGGAR! ja, det är väl någonting alla vill ha? en stor mugg med varm choklad toppat med grädde och chokladflan. mums säger jag! sitta inlindad i en mjuk och gosig filt med mjuka kläder och sköna tofflor, och bara dricka och njuta utav det goda innehållet. riktigt höstmys!
UTE! 3: BARN SOM DRICKER/RÖKER ni kan nog bara tänka er så hemskt! förstår inte hur man ens kan komma på den tanken när man är ca 13 år. är hemskt vilket som om man är under 18 år. förstår inte varför och hur...? när man är 18 så får man bestämma själv hur man vill vägleda sitt liv. vilka "punkter" i livet man vill nå fram och hur man vill att sin hälsa ska vara. men när man är under 18, snälla lyssna på era föräldrar! man är barn och föräldrarna vill verkligen inte se sitt barn full/röker vid så tidig ålder!
4: TRIANGLE SWIMWEAR tycker det är rikitgt ute! från första början när jag såg dom så tyckte jag asså fine. men sen så sjönk det bara mer och mer. jag tycker att man blir att se platt ut. över brösten och rumpan. man får ingenting kvar på kroppen.haha sen tycker jag att alla har gjort en sådan stor grej av dom som egentligen inte är så stor. kanske bara jag som resonerar såhär? iallfall min åskigt :) vad tycker ni om dom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!