tisdag 25 november 2014

school

Ännu en dag i skolan. fick sluta 14:45 idag pga sjuk lärare. synd för hon men bra för oss, hehe
nejdå men skönt att få sluta tidigare. 
Vi hade idrott idag, va faktiskt ganska kul. Förutom att jag fixade så att det blev killarna mot tjejerna och var av killarna var 10 st och tjejerna 5... haha 
så förlust på den ;) 
Tänkte även gå ut och springa idag nä jag kom hem, för det var verkligen jätte fint väder idag och då tänkte väl jag att det kanske skulle vara lite ljusare vid 4 tiden, men ofc no. 
Och HATAR att springa/träna utan musik och jag har ju ej spotify premium så då sket jag i det. 
blir att börja gymma på skolan ist. Gillar att om man går på våran skola så får man gå dit till gymmet och gymma när man vill, GRATIS. du får till och med låna med dig saker hem, vilket är ju super bra!
så att lägga ut en bunt med pengar för att gymma där det kostar gör ju bara en sorry, idiot. 
Nog pratat med träning. 

Imorgon blir det en till skoldag. På hela eftermiddagen från kl 12 till 4 så har vi den läraren som var sjuk idag, så får se hur dom löser det här. 
Men det ska bli sååå skönt för på fredag så är vi i HA14 HELT lediga för... vi ska få tillbaka den tiden som vi var i Örebro. En extra ledig dag störs man ju inte direkt av!
eller vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera gärna!